Miért bízza szakemberre, illetve nem minden "szakember" szakember

2017.06.23

Egy érdekes és tanulságos történet miatt tesszük közzé ezt a tapasztalatokon alapuló cikket. Ma hozott be hozzán egy ügyfél egy laptopot, azzal a problémával, hogy beadta egy "szervizbe" a gépét takarításra és azóta nincs hangja. Ezer meg egy oka lehet ennek persze, de amikor elővette a készüléket, megdöbbentünk.

A számítógép olyan szinten leharcolt állapotban volt, hogy az valami csoda. Az ügyfél elmondása szerint az ominózus javítás előtt egy teljesen működőképes gépe volt, most meg erősen kihívásokkal kűzd. A képeken látni lehet, hogy a teljes hozzá nem értés közepette, valaki megpróbálta szétfeszegetni a laptopot. A billenytűzet olyan hullámos, mint a Balaton erős szélben. 2 gomb le is törött. Az oldalső dísz burkolat leesik.
Állítólag a kijelző is ott tört el.

A tanulság:
1 - Ha nem értesz hozzá, ne állj neki!
2 - Ha mégis nekilátsz, legalább neten nézz utána, hogyan kell szétszedni!